Tunnisteet

sunnuntai 11. maaliskuuta 2018

Ystävyys

Olin tänään kävelyllä ja kahvilla ystävän kanssa jonka olen tuntenut siitä kun olimme 8v vanhoja. On mukava että sellainen löytyy, koska tiedämme niin paljon toisistamme ja ympäristöstämme ettei tarvitse selittää.

Puhuimme suhteista, miksi olimme päättäneet erot miehistämme, minä 9 v sitten, hän viime syksynä, nuorisosta, työstä, äideistä, mailmasta jne... siis kaikesta.

Ihana ja paras on luottamus siitä että luotamme toisiimme, kuuntelemme, autamme, joskus yksi tarvitsee enemmän ja toinen vähemmän, joskus toistepäin. Hän tarjoaa tänään, minä sitten taas. Balanssimme on hyvä, sen takia ystävyytemme toimii niin hyvin.

Sitten tapasimme kolmannen ystävän, menimme istumaan suurkirkkoon sisälle. Keskusteluaiheet olivat, luottaminen, demoonit, itsemurha, suhteet, äiti, manipulointi, hyväksikäyttö, minkä näköinen on Allah, sektit ja kaikenlaista muuta kiinnostavaa.

Nyt kotona tunnen suurta iloa siitä että kuuntelemme, puhumme, avaamme, luotamme, kannustamme ja nauramme yhdessä.

Nykyään minua kuullaan ja nähdään, wow ❤

Ei kommentteja: