Tunnisteet

keskiviikko 7. maaliskuuta 2018

Uusi päivä, uudet kujeet

Juuri vähän sulkemisajan jälkeen eilen, liikkeesseeni tuli suosikkipariskuntani käymään, kysyivät vapaata iltaa illalliselle, ostivat tavaraa, antoivat minulle halin.

Olipa paras lahja, olin niin iloinen etten ollut sulkenut aikasemmin kuten olin ajatellut, kun ei kerran ollut asiakkaita. Sydän suli, toivat minulle toivonkipinän.

Tänään tunne on vielä mukanani, Matin kanssa täytettiin juuri Vikingloton lappuset, ensimmäisenä yhteisellä toivomuslistallamme on mönkijä landelle, emme vaan olleet vielä päässeet yhteisymmärrykseen onko se avolavalalla tai minkälainen 😊

Seuraavaksi käytämme jonkun miljooonan auttamaan ulkonanukkujia, nuoria, maksamme ystävien lainat pois, ulosottovelat. Ammetta en tarvitse enää pitää listallani, minulla on hykyään Eva ystävättäreni luonna ihana vihreä kylpyhuone, missä on täydellinen vihreä amme, siis oma Spa 😁

Ihan selvästi kevyempi päivä tänään

Ei kommentteja: