Tunnisteet

perjantai 23. maaliskuuta 2018

mindfullness, löydä itsesi ja olet onnellinen

Istu itseäsi kanssa, mene itseesi, meditoi, kuuntele itseäsi, kun löydät itseäsi ja toivomukskset ja mitä todella haikailet saat sen.

Pöh.... Ymmärrän hyvin että on  hyvä seisoa molemmilla jaloilla, olla tyytyväinen itseensä, olla maalaisjärkeä näiden kaikkien highflightien elämänuskomuksien keskellä.

Olen tyytväinen ja ylpeä itsestäni, tykkään työstäni ja olen ylpeä että teen sitä mistä tykkään ja teen sen omalla tavallani. Olen myös ylpeä ja iloinen että suurimmaksi osaksi viis veisaan ja olen aina veisannut mitä muut ajattelevat minusta. En välitä rahasta ja varsinkaan mammonasta, on vain tosi kivaa kun on sellaisia kuukausia kun on rahaa tilillä kun laskut tulevat ja pystyy maksamaan oman illallisosuutensa ravintolassa, vaikka en häpeaä pyytää ystäviä maksamaan kun olen välillä rahaton.
Minulla on kuitenkin paljon enemmän mammonaa kuin useimmilla tässä maan päällä joten kannattaa olla kiitollinen ja iloinen siitä.

Olen myös yleisesti tyytyväinen ja ylpeä kehostani sekä iän mukana tuomat rypyt, väsyneet rinnat, allit, maksaläikät, liian iso vatsa, no sen haluasin pienemmäksi vain helpotakseen sukkian päällepanemista :) ovat ok. Kävelen, näen, kuulen, maistan, tunnen tuoksuja, pystyn liikkumaan. Minulla on kaikki raajat tallessa, olen onnekas siinäkin suhteessa. Kannattaa aina pysähtyä ja miettiä pahin senaario niin kaskummaa miten iloinen sinusta tulee :)

Se että kaipaan miehisen läheisyyden ja seksiä ei voi saada mindfullnessillä.

Tietysti kaikki tämä yllä oleva auttaa siihen että voisin tavata jonkun. Jos olet tyytyväinen itseesi hehkut ja mahdollisuus tavata jonkun on isompi kuin se että istun kotona kriittisenä itseäni kohtaan ja olet melankoolinen tai allapäin.

Tämän tekstin minun oli kirjoitettava koska näin jonkun puhuvan sexfullnessistä.... zeesus.

Noniin, saimpas purettua :)



Ei kommentteja: