Tunnisteet

maanantai 27. syyskuuta 2021

Feeling blue

 Tänään on taas sellainen "sininen" päivä.

Se on minusta hyvä nimi sellaiselle epämääräiselle fiilis päivälle. 

En ole masentunut, en ole iloinen, en ole dramaattinen, en ole tyytyväinen, olen ok, en ole surullinen, olen saamaton, olen laiska, en jaksa hoitaa asioitasi, olen vain, en ole vihainen, en ole ärtynyt, olen tylsistynyt, en ole iloisimmillaan, siirrän ei kiireellisiä asioita huomiseksi jne..

Olen vaan...... siis olen sininen, I am feeling blue.....

Mietin myös sitä että sanon usein että olen aika eheytynyt. 

Tällaisesta en usko että voi eheytyä kokonaan. Aina tulee tulemaan triggauksia, joka päivä vähemmän.

Mietin miksi sen sanon. 

Onko se joku mantra minulle. 

Onko se niin että haluan tuntea että olen kokonaan eheä niin että voin tuntea olevani kokonainen ihminen.

Enkä riitä sellaisena kun olen vaikka nyt. 

Itseltäni kysyn tämän. 

Onko odotukseni itseni suhteen väärät. 

Tällaisesta "paketista" ei varmaan koskaan kokonaan eheydy. Onko sillä väliä. 

Ei, kunhan olen itseeni tyytyväinen, se on tärkeintä. Eihän ihminen ole koskaan valmis.

Miten typerä kommentti. 

Nyt voisin ärsyyntyä itsestäni, ei kannata, ihan turha energian tuhlausta.

Emme ole koskaan sama ihminen kuin eilen olimme. 

Joka päivä tulee uutta, toivottavasti lähtee myös samalla jotain turhaa elämästämme.

Tätä on tällaisen sinisen päivän mietintöjä.....


Ei kommentteja: