Tunnisteet

tiistai 30. lokakuuta 2018

Taas pelkoja

Yhden ystävän kanssa tuli vääntöjä rahasta.

Meidän ensimmäisestä yhteistyöstä jossa hänen piti tehdä minulla jotain rahasta on mennyt 7 kuukautta.

Voi hyvin olla että olin luvannut kustantaa hänelle jotain jonka myöhemmin olen unohtanut aikavälin takia. Silloin mielestäni on aina hyvä ottaa asian puheeksi ja tarkistaa miten oli. Minä myönnän unohtavani joskus tärkeitä asioita myös lupauksia.

Muut rahaasiat tai keskustelut tai mitä olimme sovinneet, en muista. Olen kyllä varma että joitakin asioita emme olleet sopineet, mutta en mennyt sanomaan vastaan.

Tajusin tänään miksi en. Ensinäkin raha on vain raha, jos olen luvannut niin sitten ok. Minun sanani hänen sanansa vastaan.

Näin oli aina isäni kanssa ja exmieheni kanssa. Sana sana vastaan, ei se mitään, maksan kun pystyn.

Sillä ei voi manipuloida minua enää, en saa enää siitä mitään huonoja itsetuntemuksia. Minua ei voi enää satuttaa. Raha on vain raha. Jos tunnette että olen tehnyt teille vääryyttä rahasta niin maksan, ei hätää.

En pelkää rahanpuutetta, jotenkin kaikki asiani ovat aina järjestyneet. Olen siitä tosi kiitollinen ja iloinen ❤


Ei kommentteja: