Tunnisteet

keskiviikko 24. helmikuuta 2016

Magneetti

Olen käynyt säännöllisesti terapiassa, alussa kävin pari kertaa viikossa sitten yritettiin pitempiä sessioita mutta siitä tuli liian raskasta. Sessioden jälkeen tuntui usein että olin käynnyt lihamyllyn läpi samalla kun se tuntui että pääsin eteenpäin aina pienen askeleen.

Jossain vaiheessaa minulle tuli muisto siitä että sisälleni tuli jotain joka koski ja oli hirveä kipu. Samalla kun kipu iski niin samalla sain hyvänolon tunteen. Se tuntui ihan hullulta ja en ensin ymmärtänyt sitä, olin taas melkein shokissa.

Seuraavaksi ajattelin että nythän minä ymmärrän miksi on niin paljon prostituutiota mailmassa. Kuullostaa varmasti hullulta mutta se oli minun ajatukseni. Nyt ymmärsin miksi on niin paljon ihmisiä joilla on loputon tarve seksiin. Siitä tulee jonkunlainen tarve johon ei koskaan saa tyydytystä. Ymmärrän sen koska tällä lailla etsii rakkautta, tässä tapauksessa rakkauden jonka pitäisi saada pyytteettömästi omasta vanhemmalta. Se jää päälle. Kutsuin sitä magneetiksi.

Magneetti meni päälle kun tapasi jokun mukavan miehen, Se jäi päälle vaikka olisi ollut seksiä tai ei. Se tuntui kehossa ja mielessä kuten joku sähkövirta. Olin kiinni siinä henkilössä, halusimpa tai ei. Tiesit että et voi olla soittamassa tai tekstailemassa koko ajan, etkä tehnyt sitä vaikka teki mieli. Yritit tavata häntä  niin paljon kun pystyt samalla kun et halunnut olla tunkeleiva.

Joskus tämä kesti vain hetken joskus pitempään, se oli piinavaa koska olit vähän kuten noiduttu. Keho oli tulessa, joskus seksihalut nousi pintaan josku ei. Keho oli sähköinen ja jännittynyt. Tosi rasittavaa ja uuvuttavaa.

Kesti pitkään, monen vuoden terapian jälkeen, tunnistaa heti milloin  magneetti meni päälle. Henkilössa johon jäin kiinni oli joku käyttäytyminen joka oli tuttu lapsuudestani, tai nuoruudessani . Joskus pää alkoi pyöriä ja tuli pahoinvointi. Vahvoja tunteita. Sekavia tunteita.




Ei kommentteja: