Tunnisteet

lauantai 14. huhtikuuta 2018

Deittitapahtuma

Tulin juuri kotiin ihmisten tapaaminen, siis deittitapahtuma. Viime syksynä olin ilmoittautunut mukaan speeddating tapahtumaan jonka peruutin kun sieltä ilmoitettiin että vahnin mies oli yksi 47 v muut olivat 30 paikkeilaa taialle.

Tässä ei mainittu ikää, joten menin.

Minua vähän jännitti, oli kuitenkin innostunut fiilis. Meitä oli 14 kaiken kaikkiaan, ihan hyvä kok, minä olin ainoa ikäiseni, ehäkä pari miestä oli lähempämä omaa ikääni, huomasin heti että eivät hirveesti ollut kiinnostuneita minusta, olivat sen verran nuorekkaita.

Hyvin järjestetty ja mukava. Se mikä kaikesta eniten minua kosketti oli sellainen että minuutin aikana seistiin ensin vastakkain miehen kanssa, hengitettiin syvään kolme kertaa, silmät kiinni ja käsken koskettelu. Ensimmäiset kolme pelottivat hiukan, hyvä että okivat sanoneet rajaksi vain käsi. Se tuntui tärkeältä. Monet kädet olivat Ika kylmiä, jotkut lämoimät, yksi tosi karkea, toisella lyhyet sormet, yksi tuntui hikoilevan. Tunne oli mahtava, tykkäsin.

Koskettelu oli minulle tosi tärkeä, ja oli mukava tuntea toisten käsiä, varsinkin silmät kiinni, tunne on silloin niin paljon vahvempi ja läheinen. Halaus kohtausta en halunnut olla mukana, vaikka halaan ihmisiä koko ajan Herkkutalossa ja muutoinkin, nyt en halunnut ja sekin tuntui hyvältä ettei tarvinnut.

Hyvä kokemus kaikenkaikkiaan, kotiin iloisellaa mielellä.

Ei kommentteja: