Tunnisteet

keskiviikko 2. toukokuuta 2018

Luottaminen

Suuri asia jonka työstän paljon on luottamus ihmisiä kohtaan.

Huomaan pikkuhiljaa että osaan luottaa enemmän oikeisiin ihmisiin. Se tarkoittaa että valitsen koko ajan sellaisia ihmisiä jotka on hyviä minulle.

Ennen valitsin heti sellaiset jotka luulin olevan hyvin koska menin sen mukaan mitä oli minulle tuttua, joka toisi minulle sitä rakkautta jota osasin. Se usein loppui siihen että mihulla oli paha olla.

Manipuloin itseäni myös välillä, mietin liikaa, jos menen enemmän aistini mukaan niin huomaan että se toimii paremmin. Jos jonkun kanssa en ole varma, pysähdyn ja olen. Jään fiilistelemään. Nukun yön yli. En tee hätiköytyjä päätöksiä, tai yritän olla tekemättä, välillä se on vaikeata.

Voin hyllyttää ihmisiä heti jos tuntuu siltä, nykyään palaan niihin ja annan uuden mahdollisuuden, ja ehkä vielä uuden. Kuuntelen niitä, olen niiden kanssa. Kuuntelen itseäni, mikä on tunne.

Tämä on tosi vaikeata selittää. Tunnen vaan että menen oikeata polkua, minulla on vähemmän sydänsärkyä ja enemmän iloa ihmisten kanssa jotka ovat ympärilläni. Se kai sanoo aika paljon.

Ei kommentteja: