Tunnisteet

keskiviikko 22. marraskuuta 2017

Hoito oli tehokas, kehoni reagoi

Olin aamulla offerilta ostetulla vyöhyketerapeutillä. Ostan aina silloin tällöin hoidon, tarvitsen läheisyyttä, koskettelua ja samalla keholle apua avaamaan asioita jos niitä on.
Tällä hetkellä tunnen että on. Terapeutti oli tosi hyvä, vaikka en ollut käynnyt vyöhyketerapeutilla pitkään aikaan niin olin vastaanottavainen. Aivopisteet olivat tiukkoja, en ihmettele. Vaikka yrittää elää ilman huolia niin se on helpompi sanottu kuin tehty. Rahapula on ollut kaverini viimeiset 6 vuotta ja se alkaa tympimään.
Aina olen pärjännyt ja olen elännyt läpi lamavuodet 92-95, nyt ei mitään siihen verrattuna. Rahahuoli istuu kovaa kiinni selkäytimessä, sitä työstän.  Kuitenkin pärjään päivä kerrallaan mentaliteetillä ihan ok, jotenkin saan aina, tai keksin mistä rahaa laskuihin. Ja joskus löytyy kahvi tai rahaa johonkin hoitoon , se ilahduttaa aina.

Olisihan se tietysti kivaa voida joku kerta maksaa liikkeen vuokra joskus ajallaan eikä aina tipotelleen, onneksi vuokranantajallani on ymmärrystä ja pitkä pinna 😊

Aamuhoidon aikana tunsin jotain liikkuvan sisälläni, varsinkin kun hän hoiti vasempaa puoltani jonka tunnistan olevan äitipuoleni. Surua alkoi tulla, koko päivän olen tuntenut pientä synkkyyttä, nyt kotona itken. En tiedä syytä, vielä, itku kuitenkin on aina puhdistavaa, joten annan tulla.

Surua ja itkua, pahoinvointia.

Olen tänään myös tuntenut kateutta, sitä en  saannut tuntea lapsena ja nuorena joten annan itseni tuntea sitä tunnetta. Olen kateellinen että ympärilleni oleville hyville ystäville tapahtuu tällä hetkellä paljon hauskoja ja mukavia asioita eikä minulle. Suon sen niille koko sydämmestäni, vaikka olenkin kateellinen. Se on on tunne minussa, ei niitä kohtaan.
Toivon itselleni myös uutta hauskaa, tunnen yksinäisyyttä ja tylsyyttä. Tulen vain kotiin joka päivä työn jälkeen enkä tee mitään. Katson kelloa usein, milloin kehtaan mennä nukkumaan.
Luen kirjaa, pelaan pasianssia, katson leffaa, en jaksa mennä pesemään pyykkiä. Väsyttää, en halua edes tehdä dispenzan meditointi joka voisi olla ihan hyvä tällä hetkellä. Tunnen pientä pelkoa joten en tee sitä.
Vatsani on jännitynyt, pää ja keho uupuneita.
Oli tehokas hoito, tilasin uuden ajan. Aion purkaa se mikä tuntuu kehossani.

Ei kommentteja: