Tunnisteet

perjantai 25. maaliskuuta 2022

En tiedä

 En tiedä  missä menen sen takia olen vain.

Kuitenkin tunnen että olen tekemässä juuri sitä mitä minun kuuluu tehdä, siis ei mitään ja että olen oikealla polullani vaikka en tiedä mitä teen.

Kuulostaa tosi hassulta. Pöjlältä suoraan sanoen. 

Ihan kun puusta pudonnut. Kehoni on puhki taas kerran vaikka toissa päivän olin energiaa täynnä puntiksella ja hirveästi menossa keilailemaan tänään mutta ei, nyt en mene minnekään. 

Tyhjensin pakkaseni vähän eilen, siellä oli paljon peuran sisäelimiä . Maksan paistoin, tein siitä tahnan johon laitoin vähän konjakkia ja aion käyttää tätä ensi joulun pateeseen. 

Tyhjensi D aseman pakkasen ja kaapit myös eilen ja tein kaksi isoa kattilaa pastaa ja riisi vege pataa.

Nyt kun luen tämän niin taidan ihan oikeasti tyhjentää ja siivota kaappejani ja muidenkin samalla :)

Hyvä niin. 

Tämä maailma tarvitsee kunnon siivouksen. 

Tarvitsemme hyvät tavat ja maalaisjärki takaisin, se ainakin.

Onneksi löydän ja minuun elämääni tulee koko ajan ihania ihmisiä jotka ovat hyviä. 

Ollessani Sylvin kanssa ulkona tänään niin yksi romaanilainen pariskunta tuli kysymään tietä Saalem seurakunta talolle. 

Muistin hetken päästä ja kävelin niiden matkassa jonkun aikaa ja he kertoivat että olivat Seinäjoelta ja tekivät paljon hyvää Ukrainaan. Niillä oli jo yhteispartnereita siellä 80 luvusta joten kontaktit oli olemassa ja saavat paljon hyvää tehtyä. 

Tuntui tosi mukavalta jutella niiden kanssa.

Toivoa on  

Ei kommentteja: